Banyaknya Duit Perompak?

Friday, October 23, 2009

Salam kawan, cuba layan gambar di atas tu, banyak betul saya dapat duit. Semalam/khamis ada 2, rabu 2 & selasa 3…..


Sebenarnya saya tgh mengurangkan beban load email saya…..Email2 kekayaan ini saya dah divert ke spam, tapi bila nak clear/empty kena tengok juga spamnya kot2 ada email kawan-kawan yang ter divert / termasuk ke dlm spam……

Biasalah kawan……..Terlalu ramai orang dalam dunia ini yang mencari kekayaan dengan cara yang mudah dan senang.......…Delate je lah…usahlah membuang masa2 berharga kita ini dengan melayan benda-yang tidak berfaedah ini……..kerna KU SEKALI-KALI (dulu, kini dan inshaAllah selama-lamanya) TIDAK MEMPERCAYAI SESUATU YANG MUDAH DAN SENANG…….

Harapnya email saya xde masalah loading lagi selepas ini inshaAllah

0 comments:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP