Ramadhan Tiba Lagi

Tuesday, May 18, 2010

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pengunjung

Ramadhan 1431H/2010M bakal tiba tidak lama lagi. Ikut perkiraan, 1 Ramadhan 1431H adalah bersamaan dengan 12 Ogos 2010; iaitu kira-kira kurang 2 bulan daripada sekarang. Segala puji bagi Allah, moga kita dipanjangkan umur dan diberikan kesempatan untuk sama-sama bertemu dengan bulan penuh rahmat, berkat dan keampunan ini.

Sempena dengan sambutan Ramadhan kali ini, pihak Surau An Najah Taman Universiti Jalan Pintar, Kajang telah melancarkan tabung derma surau bagi memberi peluang kepada para dermawan yang sama-sama ingin menyumbang; khususnya kepada penduduk Taman Universiti dan sekitar. Sumbangan ini bertujuan, khususnya bagi melakukan pembaikan dan penambahan ruangan solat bagi menampung bilangan penduduk yang semakin bertambah

Sumbangan Tuan/Puan boleh disalurkan melalui:

(a) Ketua Lorong masing-masing,
(b) Bendahari Surau; Tuan Haji Jasmali (jasmy63@yahoo.com), ataupun
(c) Terus kepada tabung/akaun surau bank Muamalah Surau An-Najah: 1207-0004648-71-9 (Resit bagi tujuan pemotongan cukai pendapatan 2011 boleh diperolehi melalui Bendahari Surau seperti di atas)

Sumbangan Tuan/Puan semua amat dialu-alukan. Moga Ramadhan kali ini akan memberikan lebih rahmat, keberkatan dan keampunan kepada kita semua.

0 comments:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP